MANu MASTER
MANu MASTER - Aplikacja przeznaczona na urządzenia mobilne z systemem Android służąca do diagnostyki i programowania paramentów w samochodach ciężarowych marki MAN.
Zestaw diagnostyczny posiada następujące funkcjonalności dla pojazdów marki Man:
-
Odczyt oraz programowanie wartości ograniczenia prędkości.
-
Kasowanie serwisów (w tym serwisu "Luz zaworowy").
-
Kasowanie ograniczenia mocy i/lub prędkości (limp mode).
-
Kasownie nieaktywnych błędów (DTC, check engine).
Kasownik błędów
Kasownik błędów (kodów usterek) - Urządzenie diagnostyczne do kasowania błędów w samochodach ciężarowych oraz ograniczenia mocy i/lub prędkości.
Urządzenie kasuje pamięć błędów (usuwa nieaktywne błędy) we wszystkich sterownikach występujących w pojeździe.. W związku z wykasowaniem nieaktywnych błędów na desce rozdzielczej przestają wyświetlać się m. in.:
- Ostrzeżenie o zredukowaniu mocy silnika
-
Ostrzeżenie o ograniczeniu prędkości do 20 km/h
-
Święcąca lub migająca kontrolka silnika (check engine)
-
Święcący lub migający „dymek” (SCR)
Emulator NOx
Emulator NOx - Urządzenie emulujące, częściowo zastępujące pracę sondy NOx (czujnika, sensora).
Emulator NOx w zależności od marki i modelu pojazdu zastępuje pracę elektroniki:
-
występującej w pojeździe sondy NOx (większość pojazdów z normą emisji spalin Euro 5).
-
jednocześnie dwóch sond (czujników) NOx - przed i za katalizatorem (norma emisji spalin Euro 6).
-
jednego z dwóch występujących w pojeździe sensorów – przed lub za katalizatorem (najnowsze modele z normą emisji spalin Euro 6).
Emulator retardera
Emulator retardera (EST52, EST54) - Urządzenie emulujące, częściowo zastępujące pracę elektronicznego sterownika modułu retardera.
Instalacja emulatora eliminuje usterki związane z nieprawidłową pracą sterownika m. in.:
-
Nieprawidłowa praca automatycznej skrzyni biegów.
-
Aktywne i nieaktywne błędy.
-
Komunikaty wyświetlane na desce rozdzielczej.
Emulator SCR
Emulator SCR - Urządzenie symulujące prawidłową pracę systemu SCR (AdBlue / DEF). Montaż emulatora pozwala na odłączenie systemu AdBlue (SCR) od prawidłowo funkcjonującej instalacji pojazdu (tzw. „wyłączenie” lub „usunięcie” AdBlue).
Po zamontowaniu urządzenia samochód nie przechodzi w tryb ograniczenia mocy i/lub prędkości.
Urządzenie emuluje pracę całego systemu, w tym wszystkich jego komponentów, m.in.:
- sterownik systemu (ECU)
- sensory NOx (przed i za katalizatorem)
- DPF
- czujniki temperatury
- czujnik ciśnienia
- sygnał pompy
- sygnał poziomu mocznika
- sygnał temperatury z zbiorniku