Kasownik błędów

 

Kasownik błędów (kodów usterek) dla samochodów ciężarowych jest urządzeniem diagnostycznym, kasującym: błędy oraz ograniczenia mocy lub prędkości.

 

Kasownik błędów dla Twojego pojazdu możesz zamówić w naszym sklepie 

 

Urządzenie kasuje pamięć błędów (usuwa nieaktywne błędy) we wszystkich systemach (sterownikach - ECU) występujących w pojeździe, dzięki czemu na desce rozdzielczej przestają wyświetlać się m.in.:

  • ostrzeżenie o zredukowaniu mocy silnika;

  • ostrzeżenie o ograniczeniu prędkości do 20 km/h;

  • święcąca albo migająca kontrolka silnika (check engine);

  • święcący albo migający „dymek” (SCR).

Urządzenie kasuje pamięć błędów (usuwa nieaktywne błędy) we wszystkich systemach (sterownikach - ECU) występujących w pojeździe, dzięki czemu na desce rozdzielczej przestają wyświetlać się m.in.:

  • ostrzeżenie o zredukowaniu mocy silnika;

  • ostrzeżenie o ograniczeniu prędkości do 20 km/h;

  • święcąca albo migająca kontrolka silnika (check engine);

  • święcący albo migający „dymek” (SCR).

 

Urządzenie przeprowadza procedurę kasowania błędów oraz usuwa ograniczenia mocy lub prędkości w samochodach ciężarowych używając procedur, jakich używa się w autoryzowanych serwisach.

 

Dane techniczne:

Urządzenie jest kompatybilne z markami takimi, jak: DAF, Ford, IVECO, MAN, Mercedes-Benz, Renault, Scania oraz Volvo.

 

 

  • Urządzenie zakończone jest standardowym wtykiem OBD;

  • Napięcie zasilania 6 – 24 Volt;

  • Wymiary: 7 cm x 2,5 cm x 4 cm (długość x grubość x szerokość);

  • Waga: 40 gramów.

Dane techniczne:

Urządzenie jest kompatybilne z markami takimi, jak: DAF, Ford, IVECO, MAN, Mercedes-Benz, Renault, Scania oraz Volvo.

 

 

  • Urządzenie zakończone jest standardowym wtykiem OBD;

  • Napięcie zasilania 6 – 24 Volt;

  • Wymiary: 7 cm x 2,5 cm x 4 cm (długość x grubość x szerokość);

  • Waga: 40 gramów.

Funkcjonalność:

  • kasowanie nieaktywnych błędów we wszystkich systemach (i sterownikach – ECU);

  • usuwanie tymczasowych ograniczeń mocy lub prędkości;

  • usuwanie błędów tachografu (w tym z tzw. „jazdy na magnesie”, błędy różnicy prędkości).

 

 

   
  

Prosta obsługa urządzenia:

 1. Włącz zapłon.

2. Wepnij kasownik do gniazda diagnostycznego.

3. Kasownik zacznie usuwać błędy (dioda pulsująca na niebiesko).

4. Kasownik zasygnalizuje zakończenie pracy zieloną diodą.

5. Wyłącz zapłon i wyciągnij kasownik.

* W przypadku wykrycia jakiegokolwiek uszkodzenia lub błędu podczas kasowania, dioda zaświeci się na czerwono sygnalizując przerwanie procesu kasowania błędów, tym samym informując, iż błędy nie zostały usunięte.

 

 

Najważniejsze informacje:

  • Kasownik działa na zasadzie testera diagnostycznego i usuwa błędy w ten sam sposób.

  • Kasowanie usterek trwa jedynie kilkadziesiąt sekund.

  • Kasownik usuwa ograniczenia mocy lub prędkości (< 20km/h).

  • Kasownik pozwala zaoszczędzić pieniądze – brak konieczności jazdy na serwis w celu kasowania błędów.

  • Kierowca może kasować błędy w trasie.

  • Kasownik jest wykonany w Polsce – kupujesz bezpośrednio od producenta.

 

 

Kasownik błędów w zależności od marki i modelu pojazdu usuwa błędy we wszystkich, bądź w najważniejszych sterownikach pojazdu, m.in.:

  • Elektroniczny układ sterowania silnikiem Diesla, Common Rail (EMS, MCM);

  • System oczyszczania spalin – SCR (ACM);

  • Tachograf;

  • Elektronicznie sterowane zawieszenie pneumatyczne;

  • Elektroniczny układ hamulcowy (EBS, EBS3);

  • System zarządzania skrzynią biegów.