Kasownik błędów
Kasownik błędów (kodów usterek) dla samochodów ciężarowych jest urządzeniem diagnostycznym, kasującym: błędy oraz ograniczenia mocy lub prędkości.
Kasownik błędów dla Twojego pojazdu możesz zamówić w naszym sklepie
Urządzenie kasuje pamięć błędów (usuwa nieaktywne błędy) we wszystkich systemach (sterownikach - ECU) występujących w pojeździe, dzięki czemu na desce rozdzielczej przestają wyświetlać się m.in.:
-
ostrzeżenie o zredukowaniu mocy silnika;
-
ostrzeżenie o ograniczeniu prędkości do 20 km/h;
-
święcąca albo migająca kontrolka silnika (check engine);
-
święcący albo migający „dymek” (SCR).
Urządzenie kasuje pamięć błędów (usuwa nieaktywne błędy) we wszystkich systemach (sterownikach - ECU) występujących w pojeździe, dzięki czemu na desce rozdzielczej przestają wyświetlać się m.in.:
|
Urządzenie przeprowadza procedurę kasowania błędów oraz usuwa ograniczenia mocy lub prędkości w samochodach ciężarowych używając procedur, jakich używa się w autoryzowanych serwisach.
Dane techniczne: Urządzenie jest kompatybilne z markami takimi, jak: DAF, Ford, IVECO, MAN, Mercedes-Benz, Renault, Scania oraz Volvo.
|
Dane techniczne: Urządzenie jest kompatybilne z markami takimi, jak: DAF, Ford, IVECO, MAN, Mercedes-Benz, Renault, Scania oraz Volvo.
|
Funkcjonalność:
-
kasowanie nieaktywnych błędów we wszystkich systemach (i sterownikach – ECU);
-
usuwanie tymczasowych ograniczeń mocy lub prędkości;
-
usuwanie błędów tachografu (w tym z tzw. „jazdy na magnesie”, błędy różnicy prędkości).
Prosta obsługa urządzenia:
1. Włącz zapłon.
2. Wepnij kasownik do gniazda diagnostycznego.
3. Kasownik zacznie usuwać błędy (dioda pulsująca na niebiesko).
4. Kasownik zasygnalizuje zakończenie pracy zieloną diodą.
5. Wyłącz zapłon i wyciągnij kasownik.
* W przypadku wykrycia jakiegokolwiek uszkodzenia lub błędu podczas kasowania, dioda zaświeci się na czerwono sygnalizując przerwanie procesu kasowania błędów, tym samym informując, iż błędy nie zostały usunięte.
Najważniejsze informacje:
-
Kasownik działa na zasadzie testera diagnostycznego i usuwa błędy w ten sam sposób.
-
Kasowanie usterek trwa jedynie kilkadziesiąt sekund.
-
Kasownik usuwa ograniczenia mocy lub prędkości (< 20km/h).
-
Kasownik pozwala zaoszczędzić pieniądze – brak konieczności jazdy na serwis w celu kasowania błędów.
-
Kierowca może kasować błędy w trasie.
-
Kasownik jest wykonany w Polsce – kupujesz bezpośrednio od producenta.
Kasownik błędów w zależności od marki i modelu pojazdu usuwa błędy we wszystkich, bądź w najważniejszych sterownikach pojazdu, m.in.:
-
Elektroniczny układ sterowania silnikiem Diesla, Common Rail (EMS, MCM);
-
System oczyszczania spalin – SCR (ACM);
-
Tachograf;
-
Elektronicznie sterowane zawieszenie pneumatyczne;
-
Elektroniczny układ hamulcowy (EBS, EBS3);
-
System zarządzania skrzynią biegów.